LANGKAH PERTAMA

BERMULA DARI RUMAH ANDA

 
Apa yang anda cari ada di sini.
Cemerlang Dunia, Cemerlang Akhirat.

 

MENGAPA PILIH KAMI?

Tutor Terbaik

Tutor melalui saringan temuduga yang ketat. Hanya yang terbaik akan terpilih.

Berkualiti

Tutor diberikan info-info pendidikan terkini dan diberikan latihan berkala.

Mesra Pelajar

Mewujudkan suasana seronok belajar dan tidak malu bertanya. 

 

APA KATA MEREKA?

Ustaz Datang Rumah

"Kami sekeluarga ambil kelas Al-Quran & Tajwid dengan Ustaz pada waktu malam. Saya balik kerja tiba rumah pukul 7 atau 8. Terus mandi siap-siap solat dan makan. Lepas tu TUNGGU USTAZ DATANG. Tak payah penat-penat nak keluar semula."

–Puan Linda, Bangi..

Lebih Fokus

"Saya dah cuba hantar anak ke pusat tuisyen, tapi macam takde perubahan. Bila panggil guru datang rumah mengajar, anak-anak macam seronok pulak nak belajar.  Mungkin kat pusat tuisyen ramai sangat kot tak boleh nak fokus. Malu nak tanya pun ye jugak.

–Puan Rohani, Putrajaya.

 

Teknik Belajar

"Dulu masa kecil saya belajar cuma baca je dengan Ustazah. Bila ambil kelas ni baru saya tahu ada cara kita nak kenal bacaan panjang pendek dengung dan lain-lain. Hanya KENAL SIMBOL TAJWID je. Ada cara rupanya"

–Puan Kamsiah, Putrajaya.

YURAN PENGAJIAN

Yuran Tuisyen bergantung kepada

pakej yang diambil. 

Klik untuk maklumat lanjut.

HUBUNGI KAMI SEKARANG

Ada sebarang pertanyaan?

 

PAUTAN PANTAS

 

 

MENGAJI.MY

Kejayaan Bermula Dari Rumah Anda 

Hak Cipta Terpelihara 2020 

www.mengaji.my  

011-57500052

Hit counter: 11785
This website may use Cookies
This website may use Cookies in order to work better. At anytime you can disable or manage it in your browser's settings. Using our website, means you agree with Cookies usage.

OK, I understand or More Info
Cookies Information
This website may use Cookies in order to work better. At anytime you can disable or manage it in your browser's settings. Using our website, means you agree with Cookies usage.
OK, I understand